Značka je viac ako len logo

Pod pojmom branding možno chápať hlavne aktivity smerujúce k posilňovaniu značky prostredníctvom rôznych marketingových aktivít.

Prejsť na článok

Kreativita v curriculum vitae

Kreativita v životopise sa cení, jej miera závisí samozrejme do veľkej miery aj od charakteru práce o ktorú sa uchádzate. Dizajn vášho životopisu by mal byť jednotný a pokiaľ možno aj originálny.

Prejsť na článok

Ako zaujať personalistu svojím životopisom

Správne napísaný životopis umožní personalistovi dôkladnejšie posúdiť schopnosti uchádzača ako jednotlivca a zároveň porovnať kvalitu jednotlivých uchádzačov medzi sebou pre lepšiu selekciu kvalifikovaných uchádzačov, a to hlavne za predpokladu vyššieho počtu reakcií.

Prejsť na článok

Premýšľate o zmene práce?

Začiatok roka sa mnohým ľudom spája s rôznymi predsavzatiami, pričom zmena zamestnania, resp. získanie novej práce patrí k tým najčastejším.

Prejsť na článok

Aké výzvy stoja pred zamestnávateľmi pri výbere a udržaní pracovníkov

Nová generácia profesionálov s rôznorodými očakávaniami v rámci pracovného života sťažujú v určitom ohľade prácu personalistov, ktorí tak potrebujú pripravovať pre daných odborníkov nové profesné výzvy.

Prejsť na článok

Moja prax v Pardone

Keď som vchádzala do dverí redakcie, žalúdok mi zvieral strach.

Prejsť na článok